KLIKAM Z GŁOWĄ

Pod takim hasłem przebiegło spotkanie uczniów klas V – VIII z panią Ewą Tymoszuk - Powiatowym Rzecznikiem Konsumenta. Każdy z nas jest lub wkrótce będzie konsumentem. Nie zawsze usługi i towary, które zamawiamy są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Pani rzecznik opowiadała, w jaki sposób możemy wybrnąć z kłopotliwych sytuacji związanych z dokonywaniem reklamacji. Skupiła się głównie na zagrożeniach związanych z korzystaniem ze smart fonów. Ostrzegała przed chwytliwymi hasłami na stronach internetowych, które mogą wprowadzać w błąd, przed SMS- ami, na które musimy szybko dać odpowiedź. Jeśli będziemy ostrożni, nie damy się oszukać. W razie wątpliwości, czy słusznie zostaliśmy na przykład obciążeni kosztami za usługi Premium, możemy złożyć reklamację. Na zakończenie spotkania uczestnicy otrzymali ulotki, które z pewnością mogą posłużyć jako materiał edukacyjny również rodzicom. Tak więc chrońmy swoje hasła, loginy, nie pobierajmy nieznanych treści, nie publikujmy informacji o sobie w Internecie, nie bądźmy hejterami! Bądźmy czujni!